Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie.

1.

Co muszę zrobić aby otrzymać dostęp do sieci NetPartner POLSKA?

 

Należy zgłosić się do Biura Obsługi Abonenta sieci NetPartner POSLKA i umówić na spotkanie z handlowcem w celu podpisania umowy i umówienia terminu aktywacji usługi.

Kontakt z biurem pod numerem: 0 801 080 370 od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00.

2.

Czy w moim miejscu zamieszkania jest możliwość podłączenia Internetu z sieci NetPartner POLSKA?

 

Wszelkich informacji na temat dostępności naszych usług udzielają pracownicy Biura Obsługi Abonenta. Istnieje również możliwość zadania konkretnego pytania za pomocą formularza znajdującego się na naszej stronie.

3.

Jakie dokumenty potrzebne są do podpisania umowy?

 

W celu podpisania umowy abonenckiej Klient zobowiązany jest do okazania dowodu tożsamości, osoby prawne oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą dodatkowo muszą posiadać kopie nadania numeru NIP, Regon oraz kopie dokumentów założycielskich wyciąg z KRS lub Wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczych.

4.

Jak przebiega proces instalacji Internetu w sieci NetPartner POLSKA?

 

Po wynikach badania technicznego, NetPartner POLSKA ocenia czas oczekiwania na realizacje podłączenia, czas ten nie powinien przekraczać 2 dni roboczych, samo podłączenie użytkownika do sieci trwa od 1-3 godzin.

5.

Jakie transfery można uzyskać w sieci NetPartner POLSKA?

 

Szybkość pracy łącza uzależniona jest od wybranego pakietu usług. Aktualnie najwyższa możliwa do osiągnięcia prędkość w usłudze NPGo to 6Mbit/s czyli 6144Kbit/s pobierania oraz 6144Kbit/s wysyłania danych.

Dostęp do Internetu:

 

Dla klientów Indywidualnych

 

Dla Biznesu

 

Zadaj pytanie:

 

biuro@netpartner.com.pl

6.

Czy mój komputer jest bezpieczny?

 

Korzystanie z sieci Internet przy użyciu wszystkich możliwych metod zabezpieczających, takich jak wysokiej klasy zapora połączenia internetowego (firewall), zainstalowane aktualne poprawki systemu operacyjnego oraz działające, aktualne oprogramowanie antywirusowe można uznać za bezpieczne. Pomimo tych zabezpieczeń każdy komputer podłączony do Internetu jest narażony na potencjalne próby włamań. Sieć NetPartner POLSKA przydziela publiczne adresy IP stąd zabezpieczenia firewall są konieczne.

7.

Czy jest limit na przesyłane dane?

 

Użytkownik nie ma limitu ilości przesyłanych danych.

8.

Czy istnieją jakiekolwiek ograniczenia?

 

W usłudze NPGo nie ma żadnych ograniczeń ani czasowych, ani jakościowych, czy też ilościowych.

9.

Co z dialerami 0700?

 

Sieć NetPartner POLSKA nie jest połączona z linią telefoniczną klienta, a więc nie zachodzi obawa zwiększenia rachunku telefonicznego poprzez połączenia z numerami 0700.

10.

Jestem użytkownikiem sieci NetPartner POLSKA. Lak mogę założyć konto na serwerze NetPartner POLSKA?

 

Aby założyć konto należy przesłać na adres email helpdesk@netpartner.com.pl następujące informacje:
login do konta i hasło: hasło do konta  oraz imię i nazwisko Abonenta.

11.

Jaka jest pojemność mojej skrzynki pocztowej?

 

Pojemność kont poczty elektronicznej uzależniona jest od wybranego pakietu usług i mieści się w przedziale od 10 do 200MB.

12.

Co mogę znaleźć na lokalnych serwerach FTP, DC++ i forum dyskusyjnym?

 

Na serwerze umieszczamy kopie bardzo wielu najnowszych wersji popularnych programów. Ściąganie ich bezpośrednio z Internetu może trwać dłużej. Ponadto korzystając z serwera FTP NetPartner POLSKA korzystanie z innych usług w tym samym momencie przebiega szybciej i sprawniej. Za pomocą Huba DC++ możemy wymieniać się wszelkimi plikami, oczywiście z zachowaniem obowiązujących przepisów prawnych. Na forum dyskusyjnym możemy porozmawiać z innymi użytkownikami sieci.

13.

Co zrobić, jeśli mam wątpliwości, co do wysokości rachunków za usługi dostępu do Internetu?

 

Wszelkie wątpliwości oraz zapytania dotyczące płatności prosimy kierować pisemnie na adres naszego biura: biuro@netpartenr.com.pl. Pracownicy naszego Biura odpowiedzą na Państwa pytania, związane z wszelkimi sprawami tego typu.

Szczegółowe informacje na w/w temat znajdą Państwo w regulaminie.

14.

Gdzie można zgłaszać usterkę i jak szybko jest ona usuwana?

 

Usterki należy zgłaszać na numer telefonu 0 697-511-613 – telefon czynny jest 24h, w godzinach nocnych należy pozostawić swoje zgłoszenie na skrzynce głosowej lub w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej biuro@netpartner.com.pl lub telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.

Dokładamy wszelkich starań, aby czas usunięcia awarii skrócić do niezbędnego minimum.

15.

Jakie są najmniejsze wymagania sprzętowe, aby korzystać z Internetu?

 

Trzeba posiadać komputer klasy PC z wolnym slotem PCI oraz system operacyjnym np: Windows, wyposażony w odpowiednie oprogramowanie. Oprogramowanie (i częściowo konfiguracja sprzętowa) jest oczywiście zależne od oczekiwań użytkownika, co do szybkości działania i zakresu, w jakim zamierza korzystać z możliwości dostępu do Internetu. W najprostszym rozwiązaniu będzie to przeglądarka stron WWW i program do obsługi poczty elektronicznej, działające (w odpowiednich wersjach) nawet na nieco starszych komputerach.

16.

Internet przestał odpowiadać, co mam robić?

 

Dokonaj tzw. "restartu" komputera, tzn. wyłącz go i uruchom ponownie, najlepiej wyłączając go faktycznie, a nie wykorzystując polecenie "Uruchom ponownie".

Jeśli nadal nie ma połączenia z siecią skontaktuj się z działem technicznym /0-697-511-613/ lub z Biurem Obsługi Abonenta.